پیش کدوم دکتر ختنه می کنین؟
۱۳روزگی ختنه کردم حلقه ای بود بعد ۸روز افتاد خیلیم اذیت نکرد فقط همون شب و روز اول که با استامنیفون و شیاف اوکی بود
۲۰روزش بود روش حلقه
ده روز بعد حلقه ش افتاد
زیادم اذیت نشد
من هردوتا سنتی فقط روز اولش سخته،بنظرم حلقه خیلی سخته
۳۰ روزه بود پسرم ختنه کردم به روش حلقه راضیم
من ۲۸ روزگی ختنه کردم سنتی روز اول بیقراری میکرد با قطره استامینوفن اوکی میشه هر ۴ساعت ۵ قطره بهش دادم دکتر گفت فردا پانسمان رو باز کن باز کردم بهش پماد جنتکس زدم فقط دستمال مرطوب میزدم آب بهش نمیزدم روز سوم به بعد بهتر شد هشت روز زمان برد بخیه ها افتادن
بچه اولم سنتی بود خیلی راضی بودم اصلا اذیت نشد انشالله دومی هم سنتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.