مامانا پسراتونو چند ماهگی ختنه کردین ؟؟؟

۱۷ پاسخ

من ختنه نمیکنم

من قطعا قبل ۴۰ روز ختنه میکنم

منم پسراولم چهل روزگی ختنه کردم دومی هم همون چهل روزگی ختنه میکنم.
بنظرمن بجز عفونتا اینا باید ختنه کنی اخه مدلش زشته ختنه نکنی.
من تازه توفکراینم یجا پیداکنم قشنگ ختنه کنه.

بهتره بعد ۴۰روزگیش ختنه کنین چون بچس هم فعلا نمیفهمه همم که زود خوب میشه.اگه بزرگ بشه دست پا بزنه یکم براش سخت میشه

28 روزگی

منم ختنه نمیکنم

دو شب پیش ختنه کردم و خیلی اذیته

بهترین زمان بعد از چله تا سه ماهگی من خودم دو ماهگیش ختنه کردم بعد سه چهار ماه بشه ختنه نمیکنن تا راه بیوفته چون بچه میوفته رو سینه بعد اذیت میشه

مم ۴۰ روزگی خیلی راحت بود

۲۹روز

۳ماهگی

۷۷ روزگی

من پسرمو ۲۱ روزش بود ختنه کردم

۲۹روزگی

من گذاشتم بعد تعطیلات ببرم انشالله که تا اون موقع آرومی بشه

زیر ۴۰ روز

من از ترسم هنوز ختنه نکردم 😭😭😭

سوال های مرتبط

مامان سهند مامان سهند ۶ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار ۸ ماهگی