28روزه بردم چون زیر یک ماه اندام حسی عصبیشون کمتر شکل گرفته،و زیاد درکی از درد ندارن،با این حال خیلی گریه کرد
تو خانواده ما کلا بعد ۴۰ روزگی ختنه میکنن پسراشونو
من از دکتر سوال کردم گفت بهترین وقتش بعد از ۴۰ روزگی منم میخوام همون موقع ختنه ش کنم
من بردم
من ۲۵ روزگیش ختنش کردم
من دیروز ختنه کردم خیلی خوب بوده تا الان
زیر یک ماهم ختنه میکنن چرا نکنن
۱۸ روزگی
من دیروز ختنه کردم
داداش من پسرش رو ۴۰ روزگی ختنه کرد
زیر یکماه زوده بزار بعد ۴۰ روز ببرش هم کوچیکه دردو درست حس نمیکنه هم ب اندازه کافی جون گرفته اذیت نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.