هفت روزگی بدون درد و خونریزی
من ۲۰ روزش بود.
تواهرم بدو تولد
۴۵روزگی
دوماهگی
من تو ۲ ماهگبش میخواستم ببرم شوهرم نبرد گفت زود بعدش واکسن زدم بعدش مریض شد منتظرم سرما خوردگیش تموم شه ببرم
اینجامعمولاا بعد ۴۰ روزگی
من دقیقا ۸۰ روزش بود
من احتمالا تا آخر هفته ببرم تقریبا دو ماه و نیم میشه
من زیر دوماهش بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.