عزیزم از اول وقتی مرخص میشید میاید خونه مامانت میبره حمام سرشو با شامپو بچه میشوره و بدنشم با شامپو بدن ،وقتی آوردینش از حمام بدنشو با لوسیون ماساژ بده هم صورت وگردنش رو هم بدنش رو کامل ،اول بدنشو بزن پوشکش کن لباس تنش کن بعد صورت وگردنشو ،کم کم بزن لوسیون و قشنگ آروم آروم ماساژ بده بعدحمام هم بلافاصله شیر نده یکم صبر کن بدنش هم دمای محیط بشه بعد شیر بده یه خواب خوبی میره که نگو ،راستی قدمش مبارک باشه
همون فردای زایمانم که مرخص شدم رفتم خونه
رفتیم حموم
من با شامپو بدن میشورم تنشو بعد ک آوردم خشکش کنم براش لوسیون میزنم اصلا خشک نمیشه تنش
ینی چی؟
چی هست؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.