سلام
خانوم های مشهدی
بیمارستان های مشهد برای سزارین چقد میگیرن!

۴ پاسخ

من زنگ زدم بنت الهدی گفت ۴۵

بدون هزینه دکتر ۳۵ بیمارستان مهر

خیلی متغیره تماس بگیرید میگن

هر بیمارستانی ک میخوای بری باید زنگ بزنی بپرسی

سوال های مرتبط