مامانا دهان کنید دارم میرم اتاق عمل...سزارین

۱۰ پاسخ

بسلامتی برگردین جفتتون هم عزیزم

اخی انشالله صحیح و سالم بیاد بغلتون
واسه منم دعا کن اسمم زهراست

چرا اینقد زود🫠
انشالله زایمانت به خوبی باشه

بسلامتی انشالله
بسلامتی مادر و نی نی جدا بشین برکت آقا امام زمان

خیرباشه به امیدخدا

منم دعام کنید فردا درد زایمان بگیرتم که مجبور به آمپول فشار نشم

بسلامتی و دل خوش بری و برگردی💙

سلام عزیزم خوبی؟
ان شاءالله که بسلامتی
چرا زود گلم ؟

انشاالله بسلامتی بغلش کنی عزیزم‌❤️

انشالله دو تاتون بسلامتی بیاید بیرون چرا ایقد زود

سوال های مرتبط

مامان هلناوهانا💗💗 مامان هلناوهانا💗💗 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهان‌و فرهان💙 مامان ماهان‌و فرهان💙 ۱۳ ماهگی