کیا باردارن ولی تهران موندن فرزندپروری

۹ پاسخ

✋🏻من اخه چرا برم خودم علکی اواره کنم دیگه صدا ها عادی شده برام

من موندم

من کلا تهرانم از اول فقط اومدم خونه مامانم صداها دیگه عادی شده برام

من اولش رفت شمال ویلا پدرشوهرم ولی خسته شدم برگشتم خونم راحت ترم

من تهرانم پر از درد استرس نگرانی ترس
ولی هفته پیش دوروز رفتیم رشت ی دوری بزنیم چقد ارامش داشتم چقد حالم خوب بود همین ک وارد تهران شدیم بازم اون وایب مسخره و ترس اومد سراغم

منم موندم

من تهرانم

من بخاطر نزدیک بودن به وقت زایمان ترسیدم تو راه دردم بگیره موندم از اول تهران
نتونستم دکتر و بیمارستانمم بیخیال شم موندم و تحمل کردم

من سمت شهریاریم تازه امروز و فرداس ک دنیا بیاد از بس درد دارم

سوال های مرتبط

مامان رضاورها مامان رضاورها ۷ ماهگی
مامان رُهام مامان رُهام ۳ ماهگی