کیا باردارن و سرما خوردن؟

۱۰ پاسخ

مننننننن😫

الله اکبر اینجور بگم مرگ جلو چشام دیدم دو هفته مریض بودم چهار بار رفتم دکتر فک میکردم دیگه نیستم هی میگفتم خدایا من خوب میشم ی بار دیگه هنوزم کامل خوب نشدم فکرشم دردم میاد خیلیییییییییییییییی دوران سختیه باردار باشی و مریض چون نمیتونی دارو قوی استفاده کنی واقعا سخته 🙂‍↕️خیلی مراقب باشین مخصوصا مامانای باردار

باید چیکار کنیم؟

وای من بدجور مریض شدم همش بالا میارم و اسهال استفراغ دارم خیلی حالم بده همه چیو پس میزنه معدم دارو چی بخوریم

فک کنم امسال همه مریض باشن🤦‍♀️😂از بس ک زیاد شده دور و برم میگما.
من ک مریض میشم،دو روز خوب میشم،دوباره از یکی میگیرم😐😑

من اوایل سرما خوردم سرفه میکردم رحمم تیر میکشید

چیکار کنیممم واسه بچه هامون بد نباشه استرس دارم😑

من.دوهفته هست خوب نمیشم

اخ اخ من هنوز هم کامل خوب نشدم

چیکار میکنی چی میخوری؟

سوال های مرتبط

مامان رضاورها مامان رضاورها ۷ ماهگی
مامان نی نی... مامان نی نی... ۴ ماهگی
مامان شاهان🩵👶🏻 مامان شاهان🩵👶🏻 ۸ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان مهدی یار💙 مامان مهدی یار💙 ۴ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد