کیا واکسن زدن و بعدش سرما خوردن؟

۶ پاسخ

منم نزدم فک کردم چون استراحت مطلقم نمیگرم ولی گرفتم پشیمون شدم چرا نزدم واکسن

هفته پیش زدم و سرما هم نخوردم

من زدم و دیگ نخوردم

بعد چندوقت از عوارض خود واکسنه علائم سرماخوردگی میده

من فکر کنم عوارض همون واکسنه

من به هفته پیش زدم
امروز دماغم کیپه 😐

سوال های مرتبط

مامان رُهام مامان رُهام ۳ ماهگی
مامان حیاتم مامان حیاتم ۹ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی
مامان سید پارسین🩵 مامان سید پارسین🩵 ۲ ماهگی
مامان جانا مامان جانا ۱۲ ماهگی