۱۹ پاسخ

دوستم بچش۴کیلو بود تا یه مدت 0 استفاده کرد
منم صفر میبرم

صفر برده بودم هم پوشاک هم لباس

من احتیاطا یدونه صفر گرفتم. دوستم گفت بچش 2800بوده صفر براش بسته

اولیم دنیا اومد ۳۱۰۰ بود صفر بستم تا یک ماه

من سایز یک گرفتم

من ۰ خریدم یدونه ۲۲ تایی

سایز صفر بگیر یک یهو‌ برای نی نی بزرگ بود

من یک گرفتم گفتم اگه بزرگ بود شوهرم میره اونجا صفر براش میگیره

بیمارستان بهم گف صفر بیار ، یک خیلی شل و بزرگ بود

صفر ببر

سایز 1خوبه صفر فک نکنم بدردبخوره برا بچه های نارس

خداروشکر که به هفته های امن رسیدید

سایز۱بگیر نهایت دیدی بزرگه توبیمارستان هست سریع میرن صفر میگیرن برات عزیزم

مامان جونيا سال نو مبارى 08
مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودك هستن
ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم با هر طرح و تركيب رنكَى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

صفر یک گندس برا بچه سه کیلو

یک بگیر برای وزن ۲۲۰۰ به بالا خوبه

کلا به وزن بچت نگاه کن، بچه منم‌ وزنش کمه، موقع زایمان شاید به زور ۳ کیلو بشه ، من سایز 0 خریدم ، ۲۲ تایی

وزنش باید ببینی دخترم ۲۵۰۰ بدنیا اومد 0 گرفتم براش

من ک بچه چهارمم هست و یک بسته صفر میگیرم اولش

سوال های مرتبط

مامان قندعسل
😍 مامان قندعسل 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان نور چشمامKو... مامان نور چشمامKو... هفته سی‌ودوم بارداری