دوستم بچش۴کیلو بود تا یه مدت 0 استفاده کرد
منم صفر میبرم
صفر برده بودم هم پوشاک هم لباس
من احتیاطا یدونه صفر گرفتم. دوستم گفت بچش 2800بوده صفر براش بسته
اولیم دنیا اومد ۳۱۰۰ بود صفر بستم تا یک ماه
من سایز یک گرفتم
من ۰ خریدم یدونه ۲۲ تایی
سایز صفر بگیر یک یهو برای نی نی بزرگ بود
من یک گرفتم گفتم اگه بزرگ بود شوهرم میره اونجا صفر براش میگیره
بیمارستان بهم گف صفر بیار ، یک خیلی شل و بزرگ بود
صفر ببر
سایز 1خوبه صفر فک نکنم بدردبخوره برا بچه های نارس
خداروشکر که به هفته های امن رسیدید
سایز۱بگیر نهایت دیدی بزرگه توبیمارستان هست سریع میرن صفر میگیرن برات عزیزم
مامان جونيا سال نو مبارى 08
مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودك هستن
ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم با هر طرح و تركيب رنكَى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷
صفر یک گندس برا بچه سه کیلو
یک بگیر برای وزن ۲۲۰۰ به بالا خوبه
کلا به وزن بچت نگاه کن، بچه منم وزنش کمه، موقع زایمان شاید به زور ۳ کیلو بشه ، من سایز 0 خریدم ، ۲۲ تایی
وزنش باید ببینی دخترم ۲۵۰۰ بدنیا اومد 0 گرفتم براش
من ک بچه چهارمم هست و یک بسته صفر میگیرم اولش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.