۷ پاسخ

هفته اول بچها همینن
هر ۲ ۳ ساعت حتما بیدار کن شیر یده که قندش نیوفته زیرپاش قلقلک بده یا زیربغل حتی اگر گریه کرد اشکال نداره
۳ روز اول شیر سخت میاد با شیردوش تند تند بکش تا مکش اون باعث جریان بشه بعد ۳ روز شیر راه میوفته قشنگ
برای من کافی نبود نان یک دادن تو بیمارستان کنار شیر اون شیرخشک هم دادم

بچه من تا پری روز نمیگرفت سینمو از پری روز میگیره اونم هروقت دلش بخواد به زور نمیتونم بدم بهش نمیخوره شیشه شیر هم میدم

اگر سینتو نمیگیره حتما مشکلی هست اگر شیر داری ممکنه شیرت بد طعم باشه چیزای مقوی بخور شیرت جون دار و خوش طعم بشه
سر سینت اگه خیلی کوچیک یا بزرگ باشه بچه اذیت میشه اینم باید با دکتر مشورت کنی
ولی در کل نوزاد ها اکثر در شیر خوردن و سینه گرفتن تنبل هستن جای نگرانی نداره اگه تا ۱۰روزگی درست نشد با دکتر مشورت کن یا شیرت بدوش بریز تو شیشه بده

با انگشت اشاره به كف پاش ضربه محكم بزن
كاري كه دكترا انجام ميدن
هر دو ساعت بيدارش كن شير بده
از شير دوش برقي هم استفاده كن

نوزاد همین جوریه
نیاز نیست بیدارش کنی
سینه رو بزار دهنش خودش تو خواب میگیره
نیاز نیست بچه رو بیدار کنی به عصب های مغزیش آسیب میخوره اون خودش بیدار میشه به وقتش

کف پاشو بزن، میدونم اروم میزنی دلت نمیاد یکم محکم بزن خخخ، سینتم باید چنروزی تلاش کنی تا یاد بگیره

زردی نداره؟

سوال های مرتبط

مامان ❤️❤️ مامان ❤️❤️ ۹ ماهگی
مامان نعمت خدا🧿کیان مامان نعمت خدا🧿کیان ۳ ماهگی