۵ پاسخ

دیگه خیلی دارم تلاش میکنم تک توک میگیره

منم الان همین وضعم اصلا بهش با قاشق قطره چکان پستونک شیشه چیزی ندی چون خودشو راحت می‌کنه سر سینت و دربیار قشنگ تلاش کن تا بگیره حتی اگه خیلی گریه کرد بلاخره میگیره بعضیا میگن قهر کرده سینه نمیگیره

چیکار کنیم

واسه منم اینجوزی هست پدرم در اومده دو ثانیه میک میزنه ول میکنه

بلاخره میگیره یا نمیگیره

سوال های مرتبط

مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ایلیا🩵🍼🧿 مامان ایلیا🩵🍼🧿 روزهای ابتدایی تولد