۴ پاسخ

سعی کن شیشه ندی بلخره مجبور میشه سینتوبگیره،بله بودن ک باز سینه روبگیره اما ی درصد احتمال بده بچه شمانگیره عریز

شیشه بدی دیگه سخت سینه میگیره
بهتره با سرنگ بهش شیر بدی
بیمارستان رضوی کلینیک شیردهی داره، رایگانه
اگه میتونی برو بهت یاد میدن کمک میکنن واسه شیردهی
شیرتم میتونی بدوشی، سیرسینه هات بیاد بیرون

به سختی بعدش میگیره اونم اگه صبر داشته باشی کلی تلاش کنی ..
شیشه نده پشیمون میشی بزرگتر که بشه هم شیشه میگیره هم سینه ..

به نوک سینه ات آب قند غلیظ بزن تا مزه کنه سینه بگیره

سوال های مرتبط