من گرفتم فقط از دلم در بره
تصن نمیرسم بخونم پیاماشو😂
تنها چیزی ک اضافه تر داره پیام های مشاوره
مثلا نوشته بود از هفته ۲۰ به بعد هفته ای نیم کیلو بهت اضافه میشه
والا واسه من فقط اونجاش قسمت توضیحات بچه بدرد خورده
یکم خوبه منم گرفتم گفتم شاید مطلبای مهمی داشته باشه
پیامای مشاور برا من خیلی خوب بوده
چرت و پرت من که یکبار خریدم دیگه نخریدم
نمیدونم بقیه چه استفاده ی دیگه ای دارن ازش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.