این اشتراک گهواره به دردمیخوره؟
#فرزندپروری#پوشک#شیرخشک

۶ پاسخ

من گرفتم فقط از دلم در بره
تصن نمیرسم بخونم پیاماشو😂

تنها چیزی ک اضافه تر داره پیام های مشاوره
مثلا نوشته بود از هفته ۲۰ به بعد هفته ای نیم کیلو بهت اضافه میشه

والا واسه من فقط اونجاش قسمت توضیحات بچه بدرد خورده

یکم خوبه منم گرفتم گفتم شاید مطلبای مهمی داشته باشه

پیامای مشاور برا من خیلی خوب بوده

چرت و پرت من که یکبار خریدم دیگه نخریدم

نمیدونم بقیه چه استفاده ی دیگه ای دارن ازش

سوال های مرتبط

مامان نگار مامان نگار هفته چهلم بارداری
مامان دوتا پرنسس مامان دوتا پرنسس هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پارساومهرسام🩵 مامان پارساومهرسام🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان پارساومهرسام🩵 مامان پارساومهرسام🩵 روزهای ابتدایی تولد