مامانا شما این اشتراک های گهواره میخرین ؟؟

تصویر
۱۴ پاسخ

یکساله خریدم خوبه به نظرم

منم ماهانه میگیرم ولی هر ماه بیشترش میکنن

من یکساله گرفتم

منم ی ساله گرفتم

من یکساله گرفتم

من یساله گرفتم

من ۱ ساله خریدم

منم ماهانه میگیرم

من یه ساله گرفتم و پیشمونم🤦🏻‍♀️

منم ماهانه میگیرم

من ماهانه میگیرم

من ماهانه میگیرم

گرفتم بدردم نخورد دیگ نمیگیرم

اون قیمت نیست بزنی درحال پرداخت بیشتره من ماهانه میگیرم

سوال های مرتبط

مامان معجزه2 مامان معجزه2 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پارساومهرسام🩵 مامان پارساومهرسام🩵 روزهای ابتدایی تولد