خانما بخیه سزارین درد داره بکشی

۹ پاسخ

نه اصلا متوجه نمیشی

اصلا نمی‌فهمی کی‌کشید

مامای شهرمون گف قبلش برو حموم که نخ نرم شه اصلا درد نداشت

اصلا درد نداره من احساس نکردم

من کشیدم‌درد نداشت
فقط دو طرف گره میسوزه

اصلا متوجه نمیشی ۳ثانیه طول میکشه

اصلااا هیچی حس نمیکنی

اصلا متوجه نمیشی چه دردی😄

میگن درد نداره کشیدنش

سوال های مرتبط

مامان آوا جون مامان آوا جون ۱۵ ماهگی
مامان ایران دخت🥹🌷 مامان ایران دخت🥹🌷 ۴ ماهگی
مامان امیر و تودلی مامان امیر و تودلی روزهای ابتدایی تولد