۲۴ پاسخ

وا. خیلییی گرونه.
طرف ما ۲۰۰ بند و ابرو میگیره.

وا یعنی چی ...🤣🤣🤣اینجا برابرو ۲۵۰

من بند و ابرو ۳۵۰دادم

اصلاح وابرو۲۵۰

اصلاح صورت و ابرو البته اصلاح صورت باشمع350

منم ۳۰۰

طرف ما بند و ابرو ۸۰ تومنه.بعضی جاها که گرون تر میگیرن ۱۰۰میگیرن

بندوابرو۲۵۰
وکس ۳۵۰

من اصلاح با آب ۱۵۰

من واسه عید شمع صورت و ابرو شد ۳۳۰

شهرما ۱۵۰

من صورتم و خودم همیشه اصلاح میکنم ابروهامم واس اولین بار رفتم آرایشگاه همین قبل عید120گرفت

اصلاح با شمع 150 میدم

اینجا ما با نخ کل صورت و ابرو ۷۰با وکس ۱۵۰

ن ارومیه کل صورت ۳۰۰حالا ما میگیم چ خبره

من ۱۲۰دادم عید

جدید بود نبود؟
اینجا من البته قبل عید رفتم بنو و ابرو ۱۲۰وکس۲۰۰

وا چه گرون خوب انجام نداد

من همینننن الان از آرایشگاه اومدم اصلاح ابرو ۱۰۰ دادم کارش حررررف نداره

بابا یارو داشته زر می‌زده می‌خواست پول بکنه فقط عوضی

جنگ رو ارایشگرام تاثیر گذاشته خواسته پول 3تا مشتری رو از خواهرت بگیره شروع کرده تقسیم بندی🥴

وا چقد گرون چخبره

من دیروز رفتم ابرو گرفتم و پیشونیم فقط شد ۲۰۰

من وکس و ابرو شد ۴۰۰

سوال های مرتبط

مامان مامان هانا مامان مامان هانا ۴ سالگی
مامان مامان هانا مامان مامان هانا ۴ سالگی