۵ پاسخ

وای موقع غلت زدن و پاشدن امون آدمو میبره ولی منم نمیدونم از چیه

خیلی درد بدی

نمی‌دونم منم دردشو دارم خیلی وحشتناکه

اوووه
یه جوری میگیره میخوام بمیرم از درد
یبار سوار اسنپ بودم پیاده شدنی چنان دردی گرفت خواستم جون بدم

من کلا احساس فشار درد دارم تو اون ناحیه

سوال های مرتبط