۵ پاسخ

وقتی شیر خورد بزار بغلت چن‌دقع اگه اروغ نزد بخوابونش بعد چن دقه باز بغلش کن آروغ میزنه

پسر من اگه اروغ نزنه حتما سکسکه میکنه و خیلی خوبه چون دلدرد نمیشه

پاهاش رو سمت شکمش چند بار ببر و بیار

من اینجور وقتا دمر می‌ذارم رو بالشت بزرگ یه ربع بیست دقیقه می‌ذارم آروغ میزنه

عزیزم درخواست میدی❤️

سوال های مرتبط

مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 ۱۰ ماهگی