آره تمیز
میگن بهتر از تیغه ولی یه نظرم دوتاش یکیه فقط ظاهرشون فرق میکنه
من از ژیلت استفاده میکنم جند ساله راضی ام ا۱لا هم موهای صورتم ضخیم نشدن
من میترسم موهامو کلفت کنه ولی میگن نمیکنه همون تیغه است دیگه
من همیشه همینکارومیکنم میگنیه لایه پوست مرده هم همراش بلند میشه فیشالیستم بهم گفت با کف فوم شستشوم انجامش بدم تا جوش نزنم تیغت کثیف نباشه چنبارم از روش نرو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.