۳ پاسخ

برا بچه زیر یک ماه نوبت نمیخواد اون

مطبش تلفن نداره،برای وقت گرفتن باید صبح زود ساعت ۸ اینا بری اونجا کاغذ میچسبونن روی در مطب اسمتو توش بنویس جلوی اسمت یه ساعتم نوشته اون ساعت میای مطب خیلی زودم میری پیش دکتر اصلا الاف نمیشی ،اینم بگم نوازدای زیر یک ماه رو بدون وقت هم میتونی ببری درجا میفرسته تو ،ویزیتم قبل عید پسرمو بردم نزدیک ۵۰۰ بود

و قیمت ویزیتش چنده ؟

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۶ ماهگی
مامان ماهان وفرهان مامان ماهان وفرهان ۴ ماهگی