صدا و سیما شما هم قطعه؟؟؟
#بچه #شیرخشک #اسهال

۸ پاسخ

نصفشون قطعع

کانال یابی مجدد انجام بدین .برا ما صبح قطع بود . کانال یابی کردیم درست شد

نه براماقط نیس

دوستان گروه زدم گهواره خوش میگزره خواستین پی وی روبیکا پیام بدید لینک بفرستیم به این آیدی
@Dopnamq

بله مال ما هم قطعه

نه اگر قطع میشه کانال یابی مجدد کن

ن با تلووبیون چک کن

روشن نکردم تلوزیونو

سوال های مرتبط

مامان ایمان و یسنا مامان ایمان و یسنا ۱ سالگی