دخترمنم ۲۷۰۰بود
خیلیم عالی هستی بچت دختره هرچی ظریف تر نازتر میشه اصلا جوش نزن ♥️
دقیق چن هفته این؟من دیروز وارد ۳۶ شدم هنوز تاریخ نگرفتم سزارینم
بسلامتی عزیزم انشاالله
بسلامتی انشالله سزارین هستین درسته
اووووخی به سلامتی عزیزم😍💖
ببین این تایم باقی مونده رو هر روز یه وعدهش کباب بخور..آبگوشت چند بار بخور..هر روز بستنی و دلستر بخور..صبحانه حلیم.عدسی.لوبیا و تخممرغ خرما بخور کلی اینا تاثیر داره
عزیزم توکل ب خدا ایشالا ک قدمش پر از خیر و برکت باشه 💋😘
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.