۷ پاسخ

دخترمنم ۲۷۰۰بود

خیلیم عالی هستی بچت دختره هرچی ظریف تر نازتر میشه اصلا جوش نزن ♥️

دقیق چن هفته این؟من دیروز وارد ۳۶ شدم هنوز تاریخ نگرفتم سزارینم

بسلامتی عزیزم انشاالله

بسلامتی انشالله سزارین هستین درسته

اووووخی به سلامتی عزیزم😍💖
ببین این تایم‌ باقی مونده رو هر روز یه وعده‌ش کباب بخور..آبگوشت چند بار بخور..هر روز بستنی و دلستر بخور..صبحانه حلیم.عدسی.لوبیا و تخم‌مرغ خرما بخور کلی اینا تاثیر داره

عزیزم توکل ب خدا ایشالا ک قدمش پر از خیر و برکت باشه 💋😘

سوال های مرتبط