واسه ریزش مو چه قرصی میخورید که جواب گرفتید ؟؟


شیر خشک
دارو

۹ پاسخ

پریورین اصلی بی نظیره

زینک عالیه من خوردم قط شد

اول چکاب بده من ذخیره اهنم پایین بود تازه دارم قرص اهن میخورم

زینک و هیر ویت که گفتن به تنهایی اصلا تاثیری نداره. زینک رو باید با بیوپانتن و هیر ویت رو باید با بیوتین بخوری تا نتیجه بگیری. من حدود یک ماهه هیرویت و بیوتین میخورم. از دیروز هم زینک و بیوپانتن رو شروع کردم واقعا رشد موهام محسوسه. یه قسمت سرم داشت خالی میشد الان نجات پیدا کرده

وای من دوباره موهام خیلی میریزه نمیدونم چیکار کنم😩

فولیکوژن میخورم ولی نتیجه نگرفتم 😁

دوره شیردهی ریزش گرفتم. یه مدت یک ماهه زینک خوردم جواب بود. الانی گاهی میخورم کم و بیش

هایر ویت

من زینک میخورم

سوال های مرتبط

مامان دوتاوروجک مامان دوتاوروجک ۱۶ ماهگی