پریورین اصلی بی نظیره
زینک عالیه من خوردم قط شد
اول چکاب بده من ذخیره اهنم پایین بود تازه دارم قرص اهن میخورم
زینک و هیر ویت که گفتن به تنهایی اصلا تاثیری نداره. زینک رو باید با بیوپانتن و هیر ویت رو باید با بیوتین بخوری تا نتیجه بگیری. من حدود یک ماهه هیرویت و بیوتین میخورم. از دیروز هم زینک و بیوپانتن رو شروع کردم واقعا رشد موهام محسوسه. یه قسمت سرم داشت خالی میشد الان نجات پیدا کرده
وای من دوباره موهام خیلی میریزه نمیدونم چیکار کنم😩
فولیکوژن میخورم ولی نتیجه نگرفتم 😁
دوره شیردهی ریزش گرفتم. یه مدت یک ماهه زینک خوردم جواب بود. الانی گاهی میخورم کم و بیش
هایر ویت
من زینک میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.