من زعفرانیش رو از قشم خریدم اصل یود. بهشت بود خدایی
اره زعفروني و زنجبيلي شو خيلي دوس دارم ولي اصلي باشه
اره من هر روز میخورم خیلی خوبه
زعفرانیه و هلش خیلی خوش مزه بزن
باسلام ترب هم دارن
چای کرک
با شیر درست کن خوشمزه ست
چای کرک
خوشمزس
خونگیش ک شبیه بهش میشه اینجوریه
شیر رو بزار بجوشه یکم چای سیاه بریز داخلش با زغفرون و زنجبیل و به ریزه دارچین و گلاب یا گل محمدی و شکر
همشون یه ذره میخواد
بجوشه بعد صافی رد کن بخور
ما چند ساله عصرا میخوریم کرک. مدل زعفرانی جلد سبزش از همش بهتره
مزه چی میده؟؟
چشمم روشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.