سلام خانمها نینی من خیلی تکون میخوره طبیعیه

۲ پاسخ

خب خداروشکر. فقط مواظب باش تکوناش کم نشه دیگه

اذیت نیست؟
مثلا واسه من‌گرسنه ک‌میشه یا مثلا بد میشینم تکون میخوره
وگرنه خیلی آرومه

سوال های مرتبط