مبارک باشه توروخدا بگو منم میخام سوراخ کنم درد نداشت برقراری نمیکنه
اذیت نشد
مبارکه 😍
من هنوز سوراخ نکردم میترسم اذیت شه یاعفونت کنه
با دستگاه تفنگی سوراخ کرد؟ بی حسی هم زد ؟ اذیت شد دخترت؟؟
دلا همینجوریش خیلی گریه میکنه و بیقراره خیلیم سرو گوششو میخارونه بخاطرهمین موضوع جرات نکردم گوششو سوراخ کنم میترسم دسکاریش کنه
مبارکه عزیزم. اسمش برام جالب بود . دعا. نشنیذه بودم. اسم خاص و قشنگیه
مبارکه🤩
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.