درد واژن طبیعیه. چیکار کنم درد دارم

۳ پاسخ

منم دارم

من از ۱۸ هفته دارم الان شدیدترم شده اگه طول سرویکس و اینات اوکیه طبیعیه

اگه تیر میکشه طبیعیه بچه داره بزرگ میشه
اگه درد قابل تحمل نیست احتمالا هم عفونت باشه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🩷🧿 مامان ماهلین🩷🧿 ۴ ماهگی
مامان مامان آرِن کپلی مامان مامان آرِن کپلی روزهای ابتدایی تولد
مامان دلسا💕 مامان دلسا💕 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته بیست‌وسوم بارداری