۸ پاسخ

سرم بزن چند روزی آرومت میکنه

یچه ها هرراهی خوبه ب منم پیشنهاد بدین خسته شدم هرشب حتی اگ چیزسبکم بخورم بازم معدم میسوزه

الهی این هفته های آخر براتون به خیر و سلامتی بگذره از این عوارض سخت راحت بشید
چون من دو بار ویار سخت کشیدم سر دو تا بارداری هام میدونم چه سخته😢

شربت آلومینیوم بعد اگهر وعده غذا یه قاشق بخور، مثل آب رو آتیشه من خودم معدم داشت سوراخ میشد دکترم داد

عزیزم منم داغون بودم دکترم فاموتیدین داد میخوردم خیلی خوب بود
بعد یه مدت گلاب به روتون یبوست که گرفتم شربت لاکسی ژل خوردم هم سوزش سر دلم رو خوب کرد هم یبوستم رو
دیگه کلا فاموتیدین رو گذاشتم کنار

وااای افتضاحه منم هرچی میخورم اسید معدم میزنه بالا تمام گلو تا معدم میسوزه لاکسی ژل میخورم یکم بهتر میشه توهم امتحان کن شاید جواب داد

قرص نمی‌خوری ؟

شیرسرد بخور منم مثل توام😓

سوال های مرتبط

مامان مامان جیگروک مامان مامان جیگروک هفته سی‌وششم بارداری