عزیزم اپیدورال بی حسی نیس بی دردیه....یعنی از ۱۰۰ درصد دردت تقریبا ۹۰ درصد دردتو کم میکنه...اگه بی حسی باشه که نمیتونی زور بزنی...درد نداری ولی انقباضات رو داری
کاشکی اینا ک از گاز استفاده کردن هم بیان بگن از تجربشون
نگاه عزیزم یه آمپول بی حسی هست بنظرم برای موقع زایمان طبیعی شما باید تا 5سانت که دهانه رحم باز میشه درد بکشی بعد این آمپول میزنن دردت کم میشه دیگه
فک کنم کامل درد میکشی بعد بی حست میکنن 😒برای زورهای اخر
ی سوزن میزنن تو کمرت بی حس میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.