زایمان طبیعی با اپیدورال چی هست؟

۵ پاسخ

عزیزم اپیدورال بی حسی نیس بی دردیه....یعنی از ۱۰۰ درصد دردت تقریبا ۹۰ درصد دردتو کم میکنه...اگه بی حسی باشه که نمیتونی زور بزنی...درد نداری ولی انقباضات رو داری

کاشکی اینا ک از گاز استفاده کردن هم بیان بگن از تجربشون

نگاه عزیزم یه آمپول بی حسی هست بنظرم برای موقع زایمان طبیعی شما باید تا 5سانت که دهانه رحم باز میشه درد بکشی بعد این آمپول میزنن دردت کم میشه دیگه

فک کنم کامل درد میکشی بعد بی حست میکنن 😒برای زورهای اخر

ی سوزن میزنن تو کمرت بی حس میشی

سوال های مرتبط