۴ پاسخ

پلارژین بده احتمالا تازه داره واکنش میده بدنش

گلم تب ممکنه بخاطر عفونتی چیزی باشه حتما ببر دکتر

دندون درنمیاره؟؟ دلانا سه روز مدام بدون علامت دبکه ای تب کرد ولی تبش تا سی و نه میرف

عزیزم یه چیزی مثل تب رو یکم جدی بگیر استامینوفن بده هر چهار ساعت اولین فرصت هم ببر پیش پزشک بخدا اینجا دکتر نیست نمیشه سر خود چیزی گفت

سوال های مرتبط