۱۱ پاسخ

عزیزم شما چند هفته قلب کوچولوت تشکیل شد منم 5هفته و 5روز رفتم سنو کیسه زرده و ساک فقط تشکیل شده بود

نه قربونت برم خداروشکر همه چی خوبه،یکی دو هفته دیگه صدای قلب کوچولوشم میشنوی نفس🥹🤲🏻

نه عزیزم یک هفته دیگه برو انشالا قلبشم تشکیل شده

عزیزم ی سوال داشتم ازت

از من به عنوان یه دوست بشنو ، دیر دیر برو سونو ؛ فقط سونو های واجب و برو ؛ مثلا یکبار 8 هفتگی یکبار 12 هفتگی و... زودتر نرو ؛ چون فقط بهت استرس میدن

نه عزیزمم دیگه پوچ نیست

انشاالله که به سلامتی این دوران و بگذرونی عزیزدلم😍🤲🏻😘

نه عزیزم خوب استراحت کن مطمئن باش صحیح و سالم خدا نی نیتو میذاره تو بغلت🫂

رفتی سونو چی گفت؟

ممکنه باشه یا نباشه
اصل اون نطفه و جنین داخل کیسه زردس

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آرش 🧿 مامان آرش 🧿 هفته سی‌وششم بارداری