عزیزم شما چند هفته قلب کوچولوت تشکیل شد منم 5هفته و 5روز رفتم سنو کیسه زرده و ساک فقط تشکیل شده بود
نه قربونت برم خداروشکر همه چی خوبه،یکی دو هفته دیگه صدای قلب کوچولوشم میشنوی نفس🥹🤲🏻
نه عزیزم یک هفته دیگه برو انشالا قلبشم تشکیل شده
عزیزم ی سوال داشتم ازت
از من به عنوان یه دوست بشنو ، دیر دیر برو سونو ؛ فقط سونو های واجب و برو ؛ مثلا یکبار 8 هفتگی یکبار 12 هفتگی و... زودتر نرو ؛ چون فقط بهت استرس میدن
نه عزیزمم دیگه پوچ نیست
انشاالله که به سلامتی این دوران و بگذرونی عزیزدلم😍🤲🏻😘
نه عزیزم خوب استراحت کن مطمئن باش صحیح و سالم خدا نی نیتو میذاره تو بغلت🫂
رفتی سونو چی گفت؟
ممکنه باشه یا نباشه
اصل اون نطفه و جنین داخل کیسه زردس
نه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.