من رفتم گفتن کیسه زرد هست اما قلب تشکیل نشده دو هفته دیگع بیا وقتی بعد دوهقته رفتم قلب تشکیل شده بود
فتال پل یعنی حاملی پوچ نیس
نه من داشتم پوچ شد
میدونی زیاد فکرو خیال نکن غم و غصه نخور
بگو خدایا سپردم به خودت
یا میشه یا نهایتش سقطه دیگه چیز خاصی نیست
باورت میشه ۵-۶ تا سقط داشتم هر بار گفتم شکر
انشالله که تشکیل میشه امیدت به خدا باشه 🥺
کیسه زرده همون فولیکوله ک ازش تخمک آزاد شده میاد و تبدیل میشه به کیسه زرده و کارش تولیده هورمونه تا زمانی ک جفت تشکیل بشه، بعد اینکه جفت تشکیل شد از بین میره
منم رفتم همین بهم گفت ساک هست کیسه زرد هم هست ولی جنین نیست دو هفتگی دوباره سونو
اگر جنین و قلب نباشه پوچه
ن دگ
واسه منم ساک و کیسه زرده بود.گفت ۲هفته سونو بیا بازم.خونریزی دارم 💔
کیسه زرد برای بچه ست چند وقت دیگه برو نی نی ت هم تشکیل شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.