خانما منم توی ۶هفتگی دچار خونریزی با لخته شدم رفتم سونو دکتر گفت هماتومه گفت ساک و کیسه زرده هست جنین نیست ۲ هفته دیگه بیا.خیلی نگرانم ازینکه جنینو ندید
اره برا من اینطور بود
انشاا... که برای شما تشکیل میشه نگران نباش
اول کیسه تشکیل میشه بعد جنین به امید خدا ۸هفتتوپر کردی برو سونو تشکیل قلب بده
برای من کیسه زرده تشکیل شد ولی جنین تشکیل نشد . هیچ علائمی هم نداشتم فقط درد سینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.