۷ پاسخ

زود رفتی انشالله یکی دو هفته دیگه تشکیل میشه

زود رفتی عزیزم انشالله تشکیل میشه

ان شاالله

انشالله که از هر دوتا مون صحیح سالم باشه

چند هفته رفتی

به این چیزا فکر نکن الکی استرس میدی به خودت تشکیل میشه حتمن

نه الزاما ولی ان شاالله مال شما تشکیل میشه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ارتین مامان ارتین ۵ سالگی