زود رفتی انشالله یکی دو هفته دیگه تشکیل میشه
زود رفتی عزیزم انشالله تشکیل میشه
ان شاالله
انشالله که از هر دوتا مون صحیح سالم باشه
چند هفته رفتی
به این چیزا فکر نکن الکی استرس میدی به خودت تشکیل میشه حتمن
نه الزاما ولی ان شاالله مال شما تشکیل میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.