۶ پاسخ

آره 😩🤕

خیلیییییی

آره لج ک میکنه یا عصبی میشه

اره اب یا غذایی ک میخوره لیوان و ظرفو‌میکوبونه ب زمین

قهرمان پرتابن خاهر دست کم نگیر پسرای منو تزوخدااااا ک ناراحت میشم ازت

تا دلت بخاد
نمونش لیوان اب بخوره پرت مبکنه

سوال های مرتبط

مامان دردونم مامان دردونم ۲ سالگی