۴ پاسخ

من‌با شیر پاستوریزه جدیدا درست میکنم

با آب جوش سرد شده باید درست کنی آماده شد با شیرش رقیق کن

تایپکمو ببین بدون موز درست کن فرنی ساده هم حریره رو‌نریز

خنک که شد شیر خشک میریزم

سوال های مرتبط

مامان گنجشک مامان گنجشک ۷ ماهگی
مامان دوقلوها🐣🐥 مامان دوقلوها🐣🐥 ۸ ماهگی