نی نی زیریماه اگ سرمابخوره ببری دکترچی بهش میده ؟

۲ پاسخ

به بچه من اسپری سدیم کلراید داد .با قطره پلارژین.بعد گفت بخور سرد بهش بزنم شبا یه ساعت .اگه سرد نداشتم گرم بزارم

دختر من بینی کیپ بود
فقط قطره بینی سدیم کلراید داد و قطره بتامتازون ک گفت یهدهفته بیشتر استفاده نکن
اسپری بینی هم براش زدن و پوآر کردن همین

سوال های مرتبط

مامان لیا و یاس💞🐣 مامان لیا و یاس💞🐣 ۱ سالگی
مامان آنیسا مامان آنیسا ۸ ماهگی