به بچه من اسپری سدیم کلراید داد .با قطره پلارژین.بعد گفت بخور سرد بهش بزنم شبا یه ساعت .اگه سرد نداشتم گرم بزارم
دختر من بینی کیپ بود
فقط قطره بینی سدیم کلراید داد و قطره بتامتازون ک گفت یهدهفته بیشتر استفاده نکن
اسپری بینی هم براش زدن و پوآر کردن همین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.