۳ پاسخ

من ۲۶سرویکسم کلا سرپام والا🤦‍♀️

بین فعلا استراحت کن کلا زیاد نشین زیاد راه نرو دارز بکش انشالله تا دوهفته دیگ‌ راحتی برا زایمان

خب چیکارداری ازاین به بعدکه سرویکس مهم نیست بایدمراقب باشی یکی دوهفته استراحت کامل داشته باشی دیگه آخراشی گلم

سوال های مرتبط

مامان اوردکم🥰 مامان اوردکم🥰 ۹ ماهگی
مامان نورا  و نیکا👼 مامان نورا و نیکا👼 ۲ ماهگی
مامان آرام و آوا مامان آرام و آوا ۲ ماهگی
مامان سپهر و سهیل 💙 مامان سپهر و سهیل 💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان اوردکم🥰 مامان اوردکم🥰 ۹ ماهگی
مامان اوردکم🥰 مامان اوردکم🥰 ۹ ماهگی
مامان زینب و آیهان مامان زینب و آیهان ۶ ماهگی
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان اوردکم🥰 مامان اوردکم🥰 ۹ ماهگی