دوستان شما از سنی بچه هاتونو از شیر گرفتید؟

۱۷ پاسخ

دوسالگی انشاالله

داشتم غصه میخوردم که چرا بچمو تووی بیست و یک ماهگی از شیر گگرفتم و دو سال کامل بهش شیر ندادم. با دیدن‌پیام دوستان احساس کردم همینم زیاد بوده

دوهفتس گرفتم

ی هفتس گرفتم

من میخوام تا ۲ سالگی بدم. الان دو روزه وعده ی قبل از خواب ظهرش رو حذف کردم

1سال و 4ماه
شیر پاستوریزه هم نخورد 😑

۱۹ماهگی

18ماهگی

۲۲ماهگی ینی ۱۳ روز پیش

۱۹‌ماهگی

۱۹ماهگی

۱۴ ماهگی

من یه سالگی از شیر خودم،الانم شیرخشک میدم قصد دارم تا ۲سالگی بهش بدم

۱۹ ماهگی

۱۸ ماهگی

قصد دارم چندروز‌دیگه بگیرمش

۱۹ ماهگی

سوال های مرتبط

مامان عرفان و‌نی نی مامان عرفان و‌نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۲ سالگی
مامان پرنساو فندق مامان پرنساو فندق ۱ سالگی