سلام شما بچه هاتونو از پستونک گرفتید؟؟

۱۳ پاسخ

بله راحت شدم والا هی جی جی میکرد هی کثیف میشد میترسیدم میکروبی بشه شبا تا پستونک ازدانشگاه میوفتاد بیدار میشد

خداروشکر خودش از۵ماهگی دیگه نخورد

سلام اره یک هفته اس

قبل تولد یکسالگی گرفتم

نه ماهگی گرفتم خداروشکر

نه نمیشه اصلا

دخترم ۶ماهش ک کامل شد، دیگ پستونک رو نگرفت😪خیلی دوس داشتیم بیشتر بگیره هر کاری کردیم راضی نشد دیگ بیخیالش شدیم

آره امروز روز دومه

چجوریه؟خیلی دخترم وابستس

با اجازه بزرگترها
بلللههههههه😁😁

یه سالگی گرفتم

سلام عزیزم
بله خیلی سخت بود

بله امروز دومه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۲ سالگی