سلام مامانا بچه هاتونو کی از شیر گرفتید

۲ پاسخ

من نگرفتم با وابستگی وحشتناک پسرم ب سینه حالا حالاها هم نمیتونم
اما دوتا دکتر بهم گفتن بگیر
دکتر زنان و سونو گراف
گفتن رگای سینت بیش از حد متوم شده

نگرفتم هنوز. دوسالگی انشالله

سوال های مرتبط

مامان پرنساو فندق مامان پرنساو فندق ۱ سالگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۲ سالگی