مامانا بچه هاتونو کی از شیر میگیرید؟

۱۵ پاسخ

منم بک دو هفته گرفتم چون اصلا غذا نمیخورد

بعد از تولد ۲ سالگیش ایشالا🥹

احتمالا تا دو سالگی،شاید هم زودتر اگه بتونم

منم شهریور ۲ساله بشن

گرفتمش اوایل برج دو

من 18 ماهگی گرفتم یعنی میشد اخرای فرودین
مجبور شدم بگیرم اصلا لب ب غذا نمیزد
الام هم وزنش خوب شده هم خوابش شبش بهتر شده 🫀🧸

شهریور میگیرم

احتمالا شهریور،میشه یک سال و ۱۱ ماه

نمیدونم واقعتا خودمم موندم کی بگیرم

به نام خدا
در یکسال و ۵ ماهگی خودش رو از شیر گرفت و لب به شیشه نزد😶

دو سالگی

هرچی زودتر بهترر😁

من دو روز میشه گرفتمش

بعداز تولد ۲سالگیش

من دو هفته است گرفتم دکتر پسرم گفت بگیرمش

سوال های مرتبط

مامان ریحانه و ثنا مامان ریحانه و ثنا ۲ سالگی