منم بک دو هفته گرفتم چون اصلا غذا نمیخورد
بعد از تولد ۲ سالگیش ایشالا🥹
احتمالا تا دو سالگی،شاید هم زودتر اگه بتونم
منم شهریور ۲ساله بشن
گرفتمش اوایل برج دو
من 18 ماهگی گرفتم یعنی میشد اخرای فرودین
مجبور شدم بگیرم اصلا لب ب غذا نمیزد
الام هم وزنش خوب شده هم خوابش شبش بهتر شده 🫀🧸
شهریور میگیرم
احتمالا شهریور،میشه یک سال و ۱۱ ماه
نمیدونم واقعتا خودمم موندم کی بگیرم
به نام خدا
در یکسال و ۵ ماهگی خودش رو از شیر گرفت و لب به شیشه نزد😶
دو سالگی
هرچی زودتر بهترر😁
من دو روز میشه گرفتمش
بعداز تولد ۲سالگیش
من دو هفته است گرفتم دکتر پسرم گفت بگیرمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.