۷ پاسخ

من الان ی چسب زدم ببینم چی میشه😃

من گرفتم

من خیلی حس بدی میگیرم وقتی به از شیر گرفتن فکر میکنم نمیدونم واقعا چجوری میخوام بگیرم ولی قصد دارم از۱۹ ماهگی شیر شبو قطع کنم ۲۲ ماهگی شیر روزو

عکستون عالیه

چه عکس قشنگی

احتمالا دوماه دیگه

همین فروردین اگه همت کنم

سوال های مرتبط

مامان ریحانه و ثنا مامان ریحانه و ثنا ۲ سالگی