۱۶ پاسخ

۲تا ۳سالگی😉😉😉

هروقت امادگی داشته باشه، فعلا فقط شماره ۲ رو میگه جیشو نمیدونه

انشالله تابستون

بعد از دو سال و نیم

من مرداد اقدام میکنم

گرفتم من
همکاری کرد خداروشکر

من دوهفته تلاش کردم نشد دوباره بستم

۲ سال به بعد

۲سال اینا

هرموقع یاد بگیره بگه جیش😂

به نظرم هر وقت آمادگی داشته باشه به سن نیست

الان دخترم وقتایی که پوشک نیست جیش داره میگه ولی بعضی وقتاهم نمیگه
گفتم تابستون بگیرمش دیگه دوسه ماه دیگه

من تا دوسالکیش یعنی ۲۴مرداد ثبر میکنم چون تیر ماه جابه جایی دازم خونمو واسه همین میمونم یکم جمعو جور بشم بعدش ببینم چی پیش میاد احتمالا یکی دوماه بعد دوسال اونم ببینم اماده هست یا نه

نزدیک ۲ سالگی

بعد دو سال هر وقت امادگی داشت

هروقت خودش آماده باشه، بین 2تا 3سالگی

سوال های مرتبط

مامان پرنسس مامان ❤️ مامان پرنسس مامان ❤️ ۲ سالگی