۴ پاسخ

عجله نکن تو پوشک گرفتن بزار بعد دوسالگی،با کسی هم‌کاری نداشته باش ک کی گرفتن عزیزم

بچه با بچه فرق میکنه،اما بیشتر بچه ها تا قبل ۲ سالگی کنترل مثانه ندارن و به مشکل برمیخورن

شبا مطمئنم نمیکنه ولی هی مای بی بی ولی صبا باز میکنم میگیرمش سرپا دیگه مای بی نمیکنم تا ۱ ساعتی باز میگیرم

شب ساعت ۱۲ میخوابه تا ساعتی که از خواب بیدار میشه نمیکنه جیش بعد میگیرمش سرپا میکنه .بعد دیگه نمیکنه تا ۱ساعتی تقریبا

۱۵ماهگی

سوال های مرتبط