دخترمنم غذا نمیخوره ولی میگم تا دوسالگی بدم
عذاب وجدان نداره به خاطر خودش باید اینکارو بکنی
نه شیر خودمو میدادم از تلخک استفاده کردم تا یه هفته شبا همش رو پام میخوابید قبل خواب خوب سیرش میکردم بهونه میگرفت ولی تحمل کردم یک هفته طول کشید
اوایل ۱۷ بود
یکسالگی، به توصیه دکترش
نزدیک ۱۷ ماهگی
من الان گرفتمش ۱۸ ماهشه چون خیلی وابسته بود غذا نمیخورد ولی راحت شدم الان خداروشکر خیلی قشنگ میشینه غذا میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.