۶ پاسخ

پستونکاشو قایم کردم
البتع پسرم ۲ سال و ۱۰ ماهش بود و عاقل بود

چسب برق پیچیدم دورش همین مشکیا
گفتم اوف شده خرابه
یکسال و هشت ماهش بود اون موقع

من ندم پستونک دستشو میخوره همه چیز تو دهنش میذاره بنظرم داره اسیابی بزرگشو درمیاره هی میخاره پستونک آرومش میکنه

من قیچی کردم وقت میخواستن همونو میدادم میزاشتن دهنشون بعدش منداختن
۱۵ ماهه بودن

من اول روز تو بیداری بهش ندادم تا عادت کرد
بعد موقع خواب ندادمش
بعد ک اوکی شد
توخواب ندادم
ولی دوشب بهونه میگرفت دیگ بیخیال شد.

من دخترم باهاش رفت دستشویی
از دهنش افتاد تو چاه😂دیگه یه هفته میگفت پستونک چاه دیگه از سرش افتاد

سوال های مرتبط

مامان پرنساو فندق مامان پرنساو فندق ۱ سالگی