۷ پاسخ

عزیزم شما اقداماتو داشته باش. همسرم من دوماه استفاده کرد شکر خدا باردار شدم. شاید خدا خواست و ماه اول شدی 🙏🙏

عزیزم اگر همسرت مشکل خاصی نداره و فقط برای تقویت دکتر داده اقدام رو شروع کنید
هیچ مشکلی نداره

منم‌شوهرم تودوتا قوطی استفاده کرد نتیجه نگرفیتم🥺

والا شوهرم هر وقت اینو میخورد میل جنسیش زیادتر میشد حتی 😂😂

مشکل اسپرم داره

شوهر من 4 تا قوطی استفاده کرد اما نتیجه نگرفتیم
ایشالله برا شما جواب بده

سلام شوهر منم استفاده می‌کنه الان پنجمین ماه مصرفه هنوز ک تاثیری نداشته بعدم ۳ ماه باید بگذره چون چرخه تولید اسپرم بارور خودش ۷۰ روز طول میکشه

سوال های مرتبط

مامان نهاد مامان نهاد روزهای ابتدایی تولد